Not signed in (Sign In)

Categories

Vanilla 1.1.2 is a product of Lussumo. More Information: Documentation, Community Support.

Welcome Guest!
Want to take part in these discussions? If you have an account, sign in now.
If you don't have an account, apply for one now. Must use a valid COM-FSM email address.
    • CommentAuthorkasahngat
    • CommentTimeJun 24th 2010
     
    yeah rite..thats rite son..talker but not lier..son of mine..
    •  
      CommentAuthoraduhd
    • CommentTimeJun 24th 2010
     
    hahahahahhahhahahahahaahhahahahahaahhahaha.... weww ,, udahn funny..
    • CommentAuthorkasahngat
    • CommentTimeJun 24th 2010
     
    hey ad..sit that hole down and keep it up..
    •  
      CommentAuthorSo`Cal
    • CommentTimeJun 24th 2010
     
    shouldnt have made u... ur so annoying son... @*%! u son!!!lolz kiddin ill take tat back... but m serious... shouldnt have made u... tsk tsk.. so regretting...
    •  
      CommentAuthoraduhd
    • CommentTimeJun 24th 2010
     
    hahhahaahahahah,, your not the boss of me pwa kas ... haaah ,,udahn funny,
    •  
      CommentAuthoraduhd
    • CommentTimeJun 24th 2010
     
    hey. every one im leavng .. be back trw.. im going to plus . so tire of laughing.. wew . kas keep it up/ dnt loose im counting on you , .lol /
  1.  
    yeah leave and don come back.........lol.......
    •  
      CommentAuthor*NeRu*
    • CommentTimeJun 24th 2010
     
    tsk tsk tsk....dis id WAYYYYYYY outta topic....
    •  
      CommentAuthorSo`Cal
    • CommentTimeJun 24th 2010
     
    ok back to da topic pple.... our language is very important cuz its very important... thank u thank u... pls hold ur applause.. thank u..
    • CommentAuthorAnime-niac
    • CommentTimeJun 25th 2010
     
    Why we think the language is important? It is that we are raised in the native place (like here, Pohnpei) of where we are and who we are as natives. I can say it's important to save our language. Otherwise, it'll be lost. Maybe just like from the past I guess, they were several words like let's say it's Ponapean. I don't know how to say this, but I heard some translations were lost. I don't know how it happened.

    There is a language called Meing. Well, Meing is an important Ponapean language when only speaking to older ones like elders, kings, high ranked people, and (mostly) important people. My best friend and my mom are good in speaking Meing. I guess I'll have to learn Meing myself. It's not like the casual language we speak everyday. But Meing is like speaking appropriately somewhat like Business English I guess. This is my opinion here. Don't judge me too much.
  2.  
    way to go Meing star, maybe u can teach me some.........
    •  
      CommentAuthorAiNoKeA
    • CommentTimeJun 25th 2010
     
    good one Anema-niac...
    •  
      CommentAuthorSo`Cal
    • CommentTimeJun 25th 2010
     
    wat a great explanation!!! wow!!..
  3.  
    i think i saw the name SoCal,,,,,,,am i right?????????? or its just a ghost name..........
    •  
      CommentAuthorSo`Cal
    • CommentTimeJun 25th 2010
     
    man ur too old to know... wat an old man u r... sheesh.. leave da teenagers alone..lolz.. kiddin man
    •  
      CommentAuthorAiNoKeA
    • CommentTimeJun 25th 2010
     
    hehhehehheheh....waiiioooo....
    •  
      CommentAuthorSo`Cal
    • CommentTimeJun 25th 2010
     
    waiiiooo waiiieeee... hey wassup party partner?.. hey Ainok? how u doin?
  4.  
    hey stop talking the old shit man cuz ur making me feel old when in here is so cold..........lol......
    • CommentAuthorAnime-niac
    • CommentTimeJun 25th 2010
     
    lol @ SM n SC
    •  
      CommentAuthorSo`Cal
    • CommentTimeJun 25th 2010
     
    yeah but its true... old man... older man...no no no, its too very very old older oldest man...lolz
    •  
      CommentAuthorAiNoKeA
    • CommentTimeJun 25th 2010
     
    hey fellas...im out...
    ma ride is here..full of beer..(CORONA)...baby...
  5.  
    u see people are laughing at us man, quit that old shit.........
    •  
      CommentAuthorSo`Cal
    • CommentTimeJun 25th 2010
     
    a'ryte imma quit.. but ur da one who started ur shit..ehehe.. A'ryte Ainokea go kill some guys..lol
  6.  
    just kill ur self man......lol......
    •  
      CommentAuthorSo`Cal
    • CommentTimeJun 25th 2010
     
    hey beenie man... u must b hungry....
  7.  
    am i????? well i guess ur wrong friend........
    •  
      CommentAuthorSo`Cal
    • CommentTimeJun 25th 2010
     
    am not ur friend.. ur too old.. ehehe .. old man.. hey am out... man we're only kiddin ok?.. dont hang lil johnny..lol
  8.  
    kidding alright, z u lata...........
    • CommentAuthorLisaleen
    • CommentTimeJun 25th 2010
     
    hey ppl wats happening in here...
    •  
      CommentAuthorFSMer
    • CommentTimeJun 25th 2010
     
    hey..
    • CommentAuthorkodder
    • CommentTimeJul 1st 2010
     
    helloooo............can u here me??????
    • CommentAuthorDakiine
    • CommentTimeJul 1st 2010
     
    Heyhey whats up eh kodder???is there an emergency???
    •  
      CommentAuthorfelilind
    • CommentTimeMar 20th 2012
     
    It's what defines who we are and where are we from..
    • CommentAuthorAnime-niac
    • CommentTimeMar 20th 2012
     
    I'm not really a Meing star myself actually.
    •  
      CommentAuthormarky
    • CommentTimeMar 20th 2012
     
    bcz our language is part of our life..our language is what makes us undrstnd to ij oter...